Cele mai utile 100 de sfaturi pentru planificarea nunții perfecte pe cont propriu

Cele mai utile 100 de sfaturi pentru planificarea nunții perfecte pe cont propriu

Inelul strălucește, videoclipul cu cererea în căsătorie este pe repeat, ați ales deja perechea de nași, ce urmează? Planificarea detaliilor nunții voastre. 

Înainte de a fi copleșiți de alegeri, costuri și nenumărate posibilități, citiți acest articol care vă ajută cu cele mai utile 100 de sfaturi pentru planificarea nunții perfecte pe cont propriu. 

Scurt îndrumar pentru a planifica nunta foarte ușor. 

  • Regulă universală: NOTAȚI totul într-o agendă sau într-un document. 
  • Faceți 10 liste: 
  • Lista de planning (include etapele și elementele importante), 
  • Lista de sarcini, 
  • Lista de locații, 
  • Lista de invitați, 
  • Lista de buget, 
  • Lista ceremoniei religioase, 
  • Lista de furnizori,
  • Lista pentru alegerea rochiei de mireasă
  • Lista pentru alegerea costumului de mire
  • (Opțional) Lista pentru alegerea costumelor/rochiilor pentru invitații de onoare

Sunteți gata? Să începem. 

Așa, ne luăm. Deci, cum facem? PLANIFICĂM! 

Lista de planning

  1. Alegeți data! 

Asigurați-vă că aveți suficient timp pentru planificarea detaliilor și disponibilitatea/contractarea și coordonarea furnizorilor de servicii. Este dificil să găsiți o dată în care toți sunt disponibili. De preferat, alegeți data nunții cu 12-18 luni înaintea marelui eveniment. 

Și dacă faceți și cununia religioasă în aceeași zi, verificați, de asemenea, dacă din punct de vedere religios, data este potrivită. 

Sfat: alegeți minim 3 date în care ați vrea să vă căsătoriți, una principală și două de backup, ținând cont de toate aceste detalii, pentru a avea mai multe șanse ca una dintre ele să fie potrivită din toate punctele de vedere. 

 

  1. Setați bugetul, dar și o marjă de eroare (+- 2000 de euro, să spunem), astfel încât să știți cu ce lucrați din start.

 

  1. Momentul zilei.

În ce moment al zilei doriți cununia religioasă, dar petrecerea de nuntă? Este posibil să existe un moment din zi care să se potrivească cel mai bine personalităților, stilului de petrecere, locației, bugetului sau listei de invitați. Țineți cont de toate aceste detalii și de zilele de post. Notați-le. 

 

  1. Petrecerea de nuntă.

În aer liber sau la restaurant? Cu tematică sau fără? Vara, toamna sau iarna? Cu mulți sau puțini invitați? Pentru început, stabiliți aceste detalii. Pe larg, mutăm discuția la secțiunile locație, invitați, servicii. 

Dacă simțiți că sunt prea multe lucruri de făcut și verificat, puteți apela la serviciile unui organizator de nunți, mai ales dacă este vorba despre o petrecere cu peste 100 de invitați. 

 

  1. Furnizorii de servicii. 

Rezervați-vă cel puțin 14 zile pentru a vizualiza pe internet toate portofoliile și recenziile fotografilor/cameramanilor, trupelor de muzică, preotului, aranjamentelor florale, photobooth-ului, candy barului, dansatorilor, actorilor de stand-up, make-up artiștilor, hair-stiliștilor etc. 

 

Notați ce variante v-au plăcut în lista de furnizori, ca în exemplul de mai jos, și cereți oferte de preț și disponibilitate în toate cele trei date alese. 

 

De asemenea, notați și ce locații v-au plăcut în lista de locații și cereți oferte de preț și disponibilitate în toate cele trei date alese.

 

  1. Cereți părerea celor trecuți prin această experiență. Întrebați-vă prietenii ce au învățat din planificarea propriei nunți, aspectele importante, la ce anume să fiți atenți etc. 

 

  1. Condiții speciale pentru oamenii dragi. Asigurați-vă că persoanele importante din viața voastră știu cum ați dori să ia parte la petrecere, în ce mod să ajute, dacă e cazul, când să fie prezente (alegerea datei contează mult și aici) și alte lucruri pe care le considerați importante. 

 

  1. Țineți de cont de mărimea nunții. Cu cât aveți un număr mai mare de invitați, cu atât mai multe lucruri vor trebui puse la punct. Încercați să vă gândiți la un număr estimativ de invitați, pentru început. Mai târziu, alcătuiți și lista cu numele lor. 

 

Lista de sarcini 

  1. Ajutorul necesar. Cereți ajutorul persoanelor de încredere, împărțiți sarcinile. 

Alcătuiți o listă online de verificare cu toate sarcinile (ex. de contactat croitoreasa, preotul, anumite rude) pentru a-și însuși toți câte o sarcină și a vedea toată lumea în ce stadiu se află cu sarcinile însușite. Online este cel mai ușor de urmărit. Lista de sarcini se va completa și pe parcurs. Acum alcătuiți-o. 

Lista de locații și listele conexe 

Locație și atmosferă

  1. După ce ați stabilit cele trei posibile date ale nunții, ați vizualizat portofoliile mai multor locații, ați cerut oferte estimative de preț și disponibilitatea lor în acele date, întocmiți lista scurtă de locații (care include buget + disponibilitate) și vizitați-le cât mai repede posibil. 

Apoi, faceți o listă pentru fiecare locație în parte care să conțină elementele de mai jos, pentru a lua cea mai bună și convenabilă decizie la sfârșit. 

Rezervările se fac cu mult timp în avans, de aceea când v-ați hotărât asupra uneia, rezervați-o fără ezitare. 

 

Elemente componente ale listei fiecărei locații:

 

  1. Distanța până la locație. Luați în considerare distanța de călătorie între ceremonie și locul petrecerii. Și distanța ambelor locații (ceremonie/petrecere) pentru invitații care vin din zone diferite ale țării sau din afara țării. 
  2. Condiții importante:

Afară sau la interior, gândiți-vă la următoarele aspecte: 

 

  • Invitații necesită cazare?
  • Un număr minim de locuri de parcare? 
  • Au loc destul să danseze, loc special pentru fumat, curte? 
  • Grupurile sanitare sunt la îndemână? 
  • Amplasarea locației permite accesul ușor?
  • Iluminarea este suficientă? 
  • Pereții sunt compatibili cu tematica și cerințele tale? 
  • Pardoseala și ușile permit accesul ușor pentru toată lumea? 
  • E necesar să aibă aer condiționat? 

 

  • Sunt necesare condiții speciale pentru firma de catering (gătire, servire, răcire alimente/băuturi, alimentarea cu energie electrică, echipament special ospătari/bucătari, aer condiționat?)

 

  • Condiții de sonorizare pentru trupa de muzică, condiții scenice, condiții meteo favorabile pentru muzicieni, dar și pentru tehnica folosită, alimentarea cu energie electrică, condiții de cazare (dacă e cazul), aer condiționat etc. 

 

  • Condiții de alimentare cu energie electrică pentru fotografi/cameramani, lumină naturală sau artificială, spațiu favorabil desfășurării activității, cazare, aer condiționat și alte condiții. 

 

  • Condiții meteo și alte condiții specifice pentru aranjamentele florale? 
  • Condiții meteo și alte condiții specifice pentru candy-bar?
  • Condiții meteo și alte condiții specifice pentru photobooth?

 

  • Condiții specifice pentru desfășurarea activității preotului și a discipolilor săi, dacă ceremonia se petrece în același loc ca și petrecerea de nuntă? 

 

Nimic nu se compară cu o nuntă în aer liber, dar e necesar să știți că multe lucruri sunt imprevizibile și chiar și o planificare amănunțită nu poate acoperi absolut toate aspectele. De aceea, e important să aveți controlul măcar a 80, 90% din ceea ce urmează să se întâmple. 

 

  1. Locația este perfectă așa cum este sau necesită modificări ale decorului? Recomandarea mea este să găsiții un loc frumos care are deja un aspect pe care îl iubiți de la bun început. 

 

  1. Decor de sezon. 

Dacă vă căsătoriți în apropierea unei sărbători sau a unei alte perioade speciale a anului, asigurați-vă că întrebați dacă locația va fi decorată într-un mod special.

 

  1. Mâncare și băuturi. Întrebați despre meniuri. 
  • Ce includ, ce nu includ. 
  • Ce limite se impun la alegerea acestora (număr de persoane), 
  • Dacă se poate să se facă un meniu special în funcție de preferințe (vegetarian, non-alergic etc.,) sau câteva meniuri de acest fel pentru un anumit număr de persoane, 
  • Dacă respectă tema nunții (stil tradițional românesc de exemplu), 
  • Dacă includ candy bar, recepție invitați cu șampanie și pișcoturi, 
  • Ce alimente/băuturi sunt la discreție
  • Ce prețuri au
  • Așezarea meselor etc. 

 

  1. Suprafața încăperii sau spațiului în aer liber. 

Află care este capacitatea maximă de persoane pentru locația aleasă și scade între 20 și 30 de persoane și obții numărul ideal de locuri. Asta fără să incluzi suprafața ringului de dans. Așa eviți aglomerarea și toată lumea se va simți bine. 

 

  1. Solicitați recomandări de la locație. Vedeți dacă locația dvs. are recomandări de furnizori de servicii, deoarece ei știu ce a funcționat bine în trecut. Depinde de fiecare situație în parte, desigur. 

Lista de invitați și listele conexe 

  1. Vorbește cu partenerul tău despre asta

Este o conversație pe care trebuie să o purtați încă de la începutul planificării nunții. Stabilirea unei liste de invitați se poate complica foarte mult pe parcurs, de aceea este important să aveți o listă de start. 

  1. Oaspeți călători? Luați în considerare câți oaspeți din afara orașului va trebui să fie găzduiți. 

 

  1. Prea mulți oameni din afara orașului care nu se cunosc?

E recomandat să aveți o întâlnire înainte de marele eveniment prin care să se cunoască mai bine. Pe grupuri sau toți odată, după posibilități. 

 

  1. Discută cu partenerul tău despre nevoile familiei

Cine vreți să se implice și cum la ceremonia religioasă, la petrecere, cine să se ocupe de sarcinile pentru organizare etc.? 

Stabiliți așteptări clare de la bun început pentru toată lumea. Completați în lista online de sarcini. 

 

  1. Ocoliți drama

Tratează problemele familiale cu grație. Poartă conversații cu cei care ar putea avea nevoie să își reamintească să lase deoparte problemele personale pentru o zi. Fiecare nuntă este unică în felul său, și în fond, petrecerea este a mirilor. 

 

  1. Agenți sub acoperire

Este în regulă să rugați un prieten să stea cu ochii pe un oaspete care vă îngrijorează că poate să scape de sub control.

 

  1. Țineți oamenii la curent.

Este foarte ușor să le comunicați tuturor invitaților orice modificare survenită. Concepeți mesaje care pot fi distribuite către toți foarte rapid, prin SMS și WhatsApp. 

 

  1. Cazare la hotel.

Rezervați camere la hotel cu aproximativ 2 luni înainte de nuntă pentru invitații care necesită cazare, cu posibilitatea de renunțare/suplimentare a numărului de camere. Acest pas este recomandat doar dacă locația aleasă pentru petrecere nu prevede și spații de cazare. 

 

  1. Coș de bun venit pentru invitații străini, care nu știu mai nimic despre România. Acest coș poate conține câteva delicii simple și câteva informații despre locația în care sunt în vizită.

Lista de buget

  1. Discutați bugetul încă de la început. Planificarea unei nunți poate deveni costisitoare și va trebui să setați parametrii clari. 

 

  1. Cine contribuie?

Oferiți membrilor familiei șansa de a ajuta financiar, oricum se simt ei confortabil.

 

  1. Prioritizează.

Planificați-vă bugetul în consecință, astfel încât să nu fie cheltuit prea mult din el cu un element cu prioritate redusă. Stabiliți ce este mai important pentru voi. 

 

  1. Păstrați niște fonduri de rezervă. Există întotdeauna lucruri mici care vor apărea mai târziu, așa că nu vă bazați pe estimările bugetare inițiale. Strângeți un fond separat. 

 

  1. Planificați sfaturi.

Planificați în avans sfaturi pentru furnizorii care vă vor oferi serviciile în ziua respectivă. (Exemplu: Ne dorim ca dansul mirilor să fie melodia „Just the way you are – Bruno Mars)

 

  1. Cadouri.

Multe cupluri oferă cadouri persoanelor speciale implicate în ziua lor specială, cum ar fi părinții și domnișoarele și cavalerii de onoare. Puneți bani deoparte pentru asta.

 

  1. Luați în considerare asistența. Există cineva foarte bun la calcule și la gestionarea bugetului. Cereți-i ajutorul. 

 

  1. Aveți nevoie de fonduri suplimentare?

Apelați la prieteni și la familie să vă ajute sau desfășurați activități extra care vă pot aduce venituri în plus. 

 

  1. Stabiliți un buget maxim total pentru furnizori. Când vorbiți cu furnizorii de servicii, aveți în vedere un buget maxim pentru fiecare în parte, acest lucru poate elimina unii furnizori înainte de a ajunge prea departe cu discuțiile de planificare. 

 

  1. Stabiliți un buget maxim pentru: 
  • rochia de mireasă
    • costumul de mire, 
  • rochiile domnișoarelor de onoare /costumele cavalerilor de onoare, 
  • verighete, 
  • make-up și coafură. 

Mai jos veți afla și cum să alegeți variantele cele mai bune pentru toate acestea. 

Lista ceremoniei religioase

  1. Alegeți un preot.

Vedeți dacă este dispus să desfășoare ceremonia la locația aleasă (dacă asta doriți) și la data aleasă sau la o altă biserică în apropierea locației. Dacă nu, va trebui să alegeți un preot din apropierea locației, dacă nu aveți alte preferințe. 

 

  1. Consilierea conjugală.

Există cerințe juridice, medicale sau de altă natură pe care trebuie să le îndepliniți înainte de a merge la altar?

 

  1. Obțineți certificatul de căsătorie, mai întâi, de la oficiul stării civile. 

 

  1. Luați în considerare ce vă spune instinctul.

Ceremonia va fi formală sau atipică?

 

  1. Durata.

Durata ceremoniei poate fi copleșitoare pentru oricare dintre voi sau pentru anumiți invitați. Țineți cont de acest aspect și comunicați-i și preotului. 

 

  1. Jurămintele!

Consultați-vă cu partenerul de viață dacă veți apela la jurămintele tradiționale sau le veți scrie pe ale voastre.

 

  1. Copii sau fără copii.

Dacă preferați ca oaspeții să nu aducă copii la ceremonie, asigurați-vă că acest lucru este clar. Poate doriți chiar să aveți la dispoziție servicii de îngrijire a copiilor.

 

Alte lucruri care necesită atenție:

 

  1. Alegeți cuvintele și melodiile cu înțelepciune. Luați în considerare cu atenție mesajele jurămintelor, invitațiilor și cântecelor care vor face parte din ziua voastră. Astfel veți avea o nuntă semnificativă.

 

  1. Caietul de oaspeți. Puneți-i pe toți să semneze pe un caiet de oaspeți și să scrie mesaje scurte, astfel încât să vă uitați peste el după mai mult timp la persoanele speciale care au făcut parte din ziua voastră cea mare!

 

  1. Muzica ridică starea de spirit. Creați atmosfera dorită alegând furnizorii de muzică cu grijă. Vă ajută un DJ să înceapă petrecerea sau o formație live este mai mult pe stilul vostru? 

 

  1. Cine direcționează traficul și fluxul? Asigurați-vă că aveți o persoană specială pentru activitățile de recepție. Dirijarea fluxului de invitați, a traficului (unde este cazul), a firmei de catering etc. Este util ca cineva să coordoneze activitățile în timp util.

 

  1. Donații.

Donați unei organizații caritabile în onoarea oaspeților dvs. o parte din darul lor de nuntă. Oferiți un articol personalizat pe care invitații îl pot folosi ulterior pentru a-și aminti de gestul frumos pe care l-au făcut la nunta voastră. 

Lista furnizorilor de servicii 

49. Creați o listă a furnizorilor de servicii 

 

Ați creat lista de furnizori încă din faza de planning. Acum că aveți ofertele de preț și disponibilitatea fiecăruia, stabiliți întâlniri cu fiecare în parte pentru a vedea dacă rezonați. 

Exemple de furnizori și lista aferentă:

 

Foto-video (echipă) buget + disponibilitate în cele 3 date 

Photo Booth – buget + disponibilitate în cele 3 date 

Muzică: Trupă, DJ, sau trupă + DJ (Random Band este alegerea perfectă pentru o nuntă modernă) – buget + disponibilitate în cele 3 date 

Designeri de modă – buget + disponibilitate (aici programul este mai flexibil) 

Aranjamente florale: artificiale sau naturale – buget + disponibilitate în cele 3 date 

Candy bar (dacă nu e inclus) – buget + disponibilitate în cele 3 date 

Make-up artiști – buget și disponibilitate 

Hair-stiliști – buget și disponibilitate 

Alte forme de divertisment: dansatoare orientale, magicieni/iluzioniști, mimi, actori de stand-up etc. – buget + disponibilitate în cele 3 date 

 

În urma acestor întâlniri, veți alege variantele cele mai potrivite pentru voi.

 

  1. Angajați un profesionist

Dacă sarcina pare prea copleșitoare, luați în considerare contractarea unui organizator de nunți care să vă ajute să scurtați lista de opțiuni.

 

  1. Nu vă grăbiți

Poate dura ceva timp pentru a găsi persoanele sau companiile potrivite pentru a face față fiecărei sarcini. Să știți că nu se reunesc toate imediat.

 

  1. Solicitați dovezi

Dacă apelați la serviciile unui organizator de nunți, fiți atenți la detalii. 

Urmează o temă specifică a nunții – poate fi rustică, cocktail sau teatrală? Găsiți organizatorii care au creat decorul dorit anterior și solicitați-le întotdeauna să vă ofere exemple ale muncii lor.

 

  1. Ascultați recomandările organizatorului, dar nu vă fie teamă să puneți întrebări, să negociați sau să solicitați alte opțiuni.

 

IMPORTANT! În eventualitatea unei pandemii, întrebați toți furnizorii de servicii, inclusiv pe cei de la locație, referitor la meniuri mai ales, dacă se schimbă termenii și condițiile stabilite. Analizați fiecare situație în parte pentru a nu ieși în dezavantaj.

 

Alte recomandări:

 

  1. Petreceri înainte de nuntă

Aici este un pas ușor. Voi doar lansați ideea organizării unei petreceri de acest gen (burlaci, burlăcițe), iar cei mai apropiați prieteni se vor ocupa de planificare și costuri. 

 

  1. Petrecerea burlăcițelor

Fie că este vorba de un week-end la munte doar cu fetele, o zi de spa sau o noapte distractivă la karaoke, plină de activitățile tale preferate, este o modalitate distractivă de a sărbători ultimele zile de a fi singură în stil mare.

 

  1. Petrecerea burlacilor

Fie că este vorba de un week-end la munte doar cu băieții, o zi plină de sporturile tale preferate sau o noapte distractivă în club, este o modalitate distractivă de a sărbători ultimele zile de a fi singur în stil mare.

 

  1. Brunch pentru petrecerea nunții. Unele cupluri găzduiesc o petrecere de mireasă sau un brunch de familie înainte de ziua nunții. Conectează-te cu cei apropiați înainte ca ziua nunții să te copleșească de tot!

 

Petreceri după nuntă 

  1. Ciorba de potroace – restaurant mai intim, număr maxim de persoane 50, este o petrecere dedicată mai mult familiei și rudelor apropiate. 

 

Asigurați-vă, cu 6 săptămâni înainte de marele eveniment, câți oameni vor să participe estimativ și la ciorba de potroace pentru a contracta și anunța restaurantul. De cele mai multe ori, este alt restaurant față de cel în care a avut loc petrecerea de nuntă. 

 

Sfaturi utile când vă simțiți blocați

 

  1. Nu uitați să consultați mereu câte un prieten.

Cineva care s-a confruntat anterior cu organizarea nunții poate oferi informații despre ceea ce a funcționat și ce nu și vă poate face munca mult mai ușoară. 

 

  1. Concentrați-vă pe nevoi. Concentrați-vă asupra necesităților și gândiți-vă pe termen lung atunci când vă plimbați printr-un magazin sau când faceți clic pe un site.

 

  1. Creați o listă cu obiectele de uz casnic care v-ar fi de folos și distribuiți-o familiei. Ei se vor organiza mai departe cu restul invitaților, fiecare ce cadou să ia și toată lumea va fi mulțumită. 

 

  1. Luați o pauză și mergeți la o plimbare prin parc. Dacă aveți posibilitatea, faceți o activitate complet nouă pentru voi ca să vă deconectați 100%.

Abordați stilul ECO

  1. Cumpărați lucruri vintage!

Luați în considerare o rochie de mireasă vintage sau alegeți ținute ecologice.

 

  1. Lumina naturală. Alegeți o locație în aer liber sau o oră mai timpurie a zilei, astfel încât să puteți utiliza mai puțin iluminatul interior.

 

  1. Trimiteți invitații prin e-mail sau WhatsApp! 

 

  1. Folosiți hârtie ecologică pentru programe, invitații sau alte lucruri din hârtie. De asemenea, puteți utiliza și cerneală ecologică!

 

  1. Împrumutați. Împrumutați decorul sau închiriați-l pentru a crea cât mai puține deșeuri.

 

  1. Optați pentru formatul digital. Fotografiile digitale vor economisi banii și prelucrarea chimică care intră în fotografia de film.

Alegerea rochiei de mireasă (lista scurtă) 

  1. Studiază ofertele rochiilor de mireasă la târgurile de nunți și la magazinele online 

 

  1. Studiază trendurile. În fiecare an apar noi modele de rochii gata să te impresioneze. 

 

  1. Cu 9 luni înainte de nuntă este perfect pentru a porni în căutarea rochiei mult visate. 

 

  1. O rochie la comandă necesită între 4-6 luni de execuție, așa că ține cont de acest lucru atunci când alegi rochia de mireasă. 

 

  1. Pot apărea minim cinci dăți în care să te prezinți pentru modificări – o dată atunci când e gata, a doua oară pentru ajustări, a treia oară cu două luni înainte de nuntă, a patra oară pentru ajustări (dacă e cazul), și a  cincea oară cu o săptămână înainte de nuntă. Toate acestea (probe +ajustări) pot dura până la 6 săptămâni. 

 

  1. La alegerea rochiei de mireasă perfecte, ține cont de conformația corpului (pentru fiecare conformație există un tip de croială), tematica nunții, locația aleasă, culorile voastre împreună (mire+mireasă), materialele folosite și accesoriile propuse. 

 

  1. Țineți cont de sfaturile designerilor de la casele de modă. 

 

  1. Alcătuiți lista lungă cu indicațiile oferite de aceștia pentru a obține rochia de mireasă mult visată. 

Alegerea costumului de mire (lista scurtă) 

  1. Studiază ofertele costumelor de mire la târgurile de nunți și la magazinele online 

 

  1. Studiază trendurile.

În fiecare an apar noi modele gata să te impresioneze. 

 

  1. Cu 9 luni înainte de nuntă este perfect pentru a porni în căutarea costumului de mire mult visat. 

 

  1. Un costum de mire la comandă necesită între 4-6 luni de execuție. 

 

  1. Pot apărea minim cinci dăți în care să te prezinți pentru modificări – o dată atunci când e gata, a doua oară pentru ajustări, a treia oară cu două luni înainte de nuntă, a patra oară pentru ajustări (dacă e cazul), și a  cincea oară cu o săptămână înainte de nuntă. Toate acestea (probe +ajustări) pot dura până la 6 săptămâni. 

 

  1. La alegerea costumului de mire perfect, ține cont de conformația corpului (pentru fiecare conformație există un tip de croială), tematica nunții, locația aleasă, culorile voastre împreună (mire+mireasă), materialele folosite și accesoriile propuse. 

 

  1. Țineți cont de sfaturile designerilor de la casele de modă. 

 

  1. Alcătuiți lista lungă cu indicațiile oferite de aceștia pentru a obține costumul de mire mult visat. 

Alegerea costumelor pentru domnișoarele/ cavalerii de onoare 

  1. În primul rând, alcătuiți o listă numerotată cu numele acestora. 

 

  1.  Setați-vă un buget maxim care să includă și costumele și ajustările. 

 

  1. Gândiți-vă la o culoare a rochiilor /costumelor. 

 

  1. Cereți sfaturi. De la designeri și de la fetele/băieții care urmează să-și atribuie acest rol. 

 

  1. Apoi, cel mai simplu și eficient este să alegeți un model predefinit (care există deja în magazin), pretabil pentru orice măsură, dacă este posibil, sau care necesită doar puține ajustări. 

Alegerea verighetelor 

  1. Cu 3 luni înainte de nuntă este numai bine. 

 

  1. Alegeți stilul care se potrivește cel mai bine cu personalitatea voastră. Puteți face și o combinație de stiluri. 

 

  1.  Verighetele nu trebuie să fie fixe, dar nici să pice de pe deget. Atenție când le probați! Dacă e prea cald afară sau sunteți stresați, ori veniți de la sala de fitness, degetele pot fi umflate. 

 

  1.  Lățimea verighetelor. Pentru femei, în general, se aleg verighete mai subțiri dacă aleg să poarte inelul de logodnă și verigheta pe același deget, adică pe inelarul mâinii stângi. 

Proba de make-up și coafură

  1. 94. Recomandat este să se facă cu 6 săptămâni înainte de nuntă, mai ales dacă vor fi mai multe persoane care vor apela la aceste servicii. 

 

  1. 93. Este recomandat ca proba să se facă și pe lumină naturală, dar și la interior.

 

  1. 95. De asemenea, se recomandă să vină mireasa cu părul puțin coafat pentru a vedea cum se comportă părul în astfel de situații, dacă se poate, desigur, și sa vină îmbrăcată cu o bluză de culoare deschisă: alb, bej, ivory, bleu deschis etc. 

 

  1. 96. Proba durează o oră și jumătate doar pentru machiaj și se vor discuta toate detaliile pentru a ieși un look extraordinar. 

 

Mai e puțin!!!!! 

 

  1. Nu uitați de luna de miere! După tot acest stres, vă va prinde foarte bine o vacanță. Ce-i drept, nu o lună, doar poate o săptămână cel puțin. Gândiți-vă la o destinație și faceți rezervare, nu stați prea mult pe gânduri. 

 

  1. 98. Poate că sună ciudat, dar în această perioadă de stres nu uitați să vă hidratați mai mult, să mâncați mai sănătos și să vă odihniți. 

 

  1. Vorbiți calm și drăgăstos unul cu celălalt și petreceți măcar o zi separați, dacă se poate, pentru a vă scrie jurămintele în liniște și dor. 

 

  1. Distrați-vă la nuntă, nu vă faceți griji pentru invitați! E de ajuns să îi întâmpinați și să urmăriți discret, din când în când, parcursul celor care se ocupă de întregul eveniment în acea seară. 

 

Mult a fost, puțin a rămas, nu-i așa? Numeri zilele pe degete! Nici nu știi când a trecut timpul atât de repede și… 

FELICITĂRI! Ați realizat o nuntă perfectă! CASĂ DE PIATRĂ!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO
error

Ți-a plăcut ce ai citit? Distribuie pe rețelele sociale să se bucure și alte persoane.